torbit Startet 25.August.2010 Del på Facebook Startet 25.August.2010 (redigert) I monteringsanvisningen for min Lowrance 3600 C kartplotter, står det (oversatt): "Siden GPS antennen er inne i enheten, må instrumentet monteres med utildekket utsyn til himmelen". Siden instrumentet skal monteres i doghouse er dette umulig - vil det likevel fungere OK, eller må det monteres ekstra antenne (hvis dette er mulig) i tillegg? Redigert 25.August.2010 av torbit (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tintin Svart 26.August.2010 Del på Facebook Svart 26.August.2010 (redigert) Jeg ville rett og slett prøvd, og så sett hvordan ting ser ut på status-skjermen for satelittmottak. Se side 27 i manualen. Hvis det ikke er bra mottak, kan du få samme plotter til å virke med en ekstern GPS-mottaker (lgc2000) over NMEA2000 såvidt jeg har skjønt. Redigert 26.August.2010 av Tintin (see edit history) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.