christensenleif@msn.com Startet 26.August.2010 Del på Facebook Startet 26.August.2010 (redigert) hei er det noen som har erfaring med denne eller tilsvarende fra FURUNO? http://www.maretron.com/products/wso100.php har en skeiv vindindikator i toppen av masten koblet til det vanlige Raymarine ST60 instrumentet, og vurderer å bytte,når noen likevel må opp i masta. vil jeg bare kunne se vinddata over NMEA i FURUNO NAVNET 2 plotteren min eller kan Seatalk hente det til ST60 instrumentet også? mvh Leif Redigert 26.August.2010 av christensenleif@msn.com (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 26.August.2010 Del på Facebook Svart 26.August.2010 Har ikkje du etter 54 innlegg lært deg korleis du skriv ein emnetittel? Om du ikkje forandrer den snart, så vil din tråd bli sperret. Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 26.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2010 fornøyd nå? kunne kanskje vært litt mindre sur i henvendelsen? dårlig dag idag? mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 26.August.2010 Del på Facebook Svart 26.August.2010 Hehe.. beklager den. har hatt nattevakt, så eg skal finne køya nå trur eg :) Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 26.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2010 no prob. mere opptatt av svar vedr.saken mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 26.August.2010 Del på Facebook Svart 26.August.2010 Ser på speccen at den har NMEA 2000 interface. Tror det skal holde med en NMEA 2000 <-> Seatalk overgangskabel, som er tilgjengelig fra Raymarine. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
christensenleif@msn.com Svart 26.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2010 interessant fant den til 570 usd i en utenlandsk nettbutikk ikke store forskjellen ifht å ertatte en ødelagt Raymarine giver mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 26.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2010 forresten; nå ser jeg at den trenger flere moduler for å vise true wind speed etc da er nok Furunos egen PB150 bedre; den har innebygget gps og compass finnes på tilbud for 750usd http://www.monstermarketplace.com/boating-equipment-and-marine-electronics/furuno-pb150-ultrasonic-weather-station-pb150 mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
Arejane Svart 18.September.2012 Del på Facebook Svart 18.September.2012 Løfter denne. Ble det kjøp, erfaring? Noen andre som har erfaring med denne vindmåleren, og eventuelt koplet til Raymarine utstyr? Tenker å anskaffe en slik, men har ingen erfaring med vinmålere i båt. Sitér dette innlegget Mh Arejane Link to post
KDB Svart 18.September.2012 Del på Facebook Svart 18.September.2012 Har Furuno PB 150, koblet til Furuno RD 30 display. Fungerer bra, den fungerer dårligt i minus grader og snø. Avlesning av temp, trykk, vind fart og retning og innebygd gps. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.