reodor felgen Startet 27.August.2010 Del på Facebook Startet 27.August.2010 Hei. Driver å ser litt på "nye" båter, ettersom den jeg har ikke passet for mitt formål. Jeg snublet tilfeldig over en Mastercraft "procomp 190" fra 1986 som ser relativt strøken ut, men jeg er litt i tvil om det er den båten som de påstår, etter hva jeg kan se så lagde mastercraft i 1986 en båt som het "Skier" og ikke "procomp 190" men i 1987 så lagde de en båt som het "prostar 190". utdrag fra annet forum: A 1986 "Skier", that has been repainted using a different style stripe and and unknown font for the lettering and they invented the Pro Comp 190 model designation. The '86 had a solid color hull and deck with a 3 color rainbow vinyl stripe on the sides and horizontal deck surfaces of the bow and transom. It was a transition year with the '87 to '90 hull and a '85 deck and interior annonse: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=23067893 Noen Meninger? syns den båten virker veldig grei, liker at den ikke har hekkaggregat! Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 27.August.2010 Del på Facebook Svart 27.August.2010 Sjekk forumet på wakeworld.com . Det kan godt være at den båten er "dekaltrimmet" , har sett flere eksempler på det før.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.