Tottodiver Svart 14.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2010 Foreløpig har jeg Westcruiser og Mørejet på listen. Kanskje med en knapp på Westcruiser. Tar gjerne imot flere forslag. Flere båter som godt tåler litt sjø aktenfra? Sitér dette innlegget Link to post
Tottodiver Svart 17.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2010 Listen er nå i prioritert rekkefølge: Nord West 900 (1100 hadde nok vært digg, men litt utenfor min prisklasse) Westcruiser 32 Mørejet Viksund goldfish Vil veldig gjerne ha kommentarer. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 17.September.2010 Del på Facebook Svart 17.September.2010 jeg fåreslo Nord Westen hurra for meg! Sitér dette innlegget Link to post
Tottodiver Svart 17.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2010 Ja hurra for deg! :) Sitér dette innlegget Link to post
Tottodiver Svart 17.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2010 ...og selfølgelig også hurra til alle andre som har bidratt!! Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 18.September.2010 Del på Facebook Svart 18.September.2010 *kremt* Viksund Bravo Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Tottodiver Svart 22.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2010 Stadig nye alternativer :) Leste i erfaringsdatabasen at den er litt vanskelig å mestre i baksjø? Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 22.September.2010 Del på Facebook Svart 22.September.2010 Det er nok de fleste tverrhekkere, men har ikke sammenlignet med andre. Jeg trimmer baugen opp i medsjø, det da blir det straks bedre, men slik er det vel med de fleste. Den har jo også litt kjøl som er med på å holde den stabil. Skroget brukes på noen av Viksunds speed-sjarker, etter hva jeg har fått med meg. Men kanskje andre Bravo/ Alfa-eiere kan supplere litt? Jeg så det var en Bravo til 495k på Finn, men er nå satt opp til 545k. Den har gått som skyssbåt, så kanskje derfor den er priset lavt i forhold til andre? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Tottodiver Svart 22.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2010 Etter det jeg har forstått er Nord West 900 veldig bra på side og medsjø. Det er derfor jeg har den som førstevalg. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 22.September.2010 Del på Facebook Svart 22.September.2010 Er vel spesielt Viksund 900 Futura som er kjent for å kunne være uregjerlig med sjøen aktenfra...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.