MrEbbesen Startet 31.August.2010 Link til dette innlegget Startet 31.August.2010 Har en ford 2700E 4 syl, 68 hk. Motoren har vært i gang for en mnd siden uten noen problemer. Men da jeg skulle starte den i går skjedde det ikke noen ting. Det kommer diesel til pumpen, men kommer ikke ut noe på høytrykk siden, skrudde av røra som går fra pumpen til syl, prøvde å turne motoren litt men det skjedde ikke noe. Har noen peiling på dette. Takk på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Hei, er du sikker på at pumpa får diesel inn på seg? Er det ikke membraen i føde/nikke pumpa som er gåen da? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Sjekke at pumpa ikke står i stoppstilling. Ev. at den har låst seg i stoppstilling. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Rekkepumpe på denne trur eg? , de er avhengig av trykk inn for å jobbe. Sjekk-punkt blir då : forfilter, finfilter, og så fødepumpe som nevnt. Ligger ei sil inni der. Den blir oftest "glemt" i servicer. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
dieselfan Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 bytter du ut returslangen med en klar pvc slange ell vil du ogsaa se hva som skjer, for egen del bruker jeg en helt enkel hand-sugepumpe Slik ser du enkelt om du har flow og om du eventuelt har luft i systemet... vacuum lufter systemet saa ufattelig mye mer effektivt enn trykk... Er fodepumpa defekt kan du mate manuelt med moderat trykk om du har utstyr til det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.