finnskogkrabba Startet 1.September.2010 Del på Facebook Startet 1.September.2010 Jeg har en Eberspächer D1D som , tross alder, har gått lite og er i god stand. Jeg tok den ut under renovering av båten og ønsket å testkjøre den. Da skjedde det . Jeg min idiot koblet feil og fikk til en liten kortsluttning. Etter det fungerer den ikke og jeg mener det må være styreenheten som er ødelagt. jeg har tatt kontakt med noen forhandlere av sånt utstyr og får til svar at denne ikke kan skaffes lengre. Jeg spør derfor dette forumet om det er noen som har, eller vet om noen som har, eller vet om noen som vet om noen som har en komplett D1 eller styreenhet til denne som jeg kan bli ved. Venter spent og med lengsel på svar fra dette utmerkede forum bilde av styreenheten: https://baatplassen.no/bildearkiv/31/31449/ebersprescher_d1d_001.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 1.September.2010 Del på Facebook Svart 1.September.2010 Om du ser under den der koblingene er så skal der vel være en sikring. Eller? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
finnskogkrabba Svart 1.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2010 Om du ser under den der koblingene er så skal der vel være en sikring. Eller? Stemmer, men den er i orden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.