dastunt Startet 2.September.2010 Del på Facebook Startet 2.September.2010 Eg skal selge min Buster som eg arva. (for 5 år sia) Men veit ikkje ka pris eg skal sette! vil ikkje gå for høgt og ikkje for lavt. Kom med innspill! Info: Motor, Mercury Force 2 takt 40hk, 1996 mod. Starte og går som ei klokke. Vedlikekeholdt så lenge eg har hatt den. Båt: Buster.. S?(14 fot)? fra seint 80 talet. Med Heimelaga overbygg. Utstyr: Batteri og lensepumpe på forhand takk! PS. Dette er IKKJE ei annonse, derfor velger eg og ikkje legge ut bilder av båten... Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
ahamm Svart 2.September.2010 Del på Facebook Svart 2.September.2010 ca 30000 Skal ikke se bort fra at overbygget kan trekke ned hvis det ikke er veldig bra laget. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Lykken VI Svart 2.September.2010 Del på Facebook Svart 2.September.2010 Er det fjernkontroll/styring? Det har vel noe å si for prisen. Sitér dette innlegget Tidligere langtidseide båter: Spissbåt 13fot m 3,5hk. Rana 13 m 18hk. GH 14 m 30hk. Møring snekke 21 m Volvo Penta. Delta 20 m 90hk. + deleier i 14plastbåt m 9,9hk. Link to post
dastunt Svart 2.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2010 overbygget er solid og praktisk, men ikkje det vakraste å sjå på. Kan jo alltids fjernast om det er ønskeleg. ja det er orginal fjernkontroll og styring. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.