Jump to content

Halvfabrikat 25fot til under 100000?


Hanto

Recommended Posts

Vi har nettopp solgt formen til Viksund 770 Cruiser til beb. Formen står stadig på Sotra, men skal ganske snart til Østlandet (jeg er ikke sikker på hvor). Hvis det er noe for deg kan du jo ta kontakt med beb. Kanske I kan få til noe der.

Der er en brosjyre om båten på medlemssiderne.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Om det ikke er mulig å få tak i nye halvfabrikat så kan det være et alternativ å kjøpe en gammel båt med et bra skrog som har de egenskaper du ønsker. Det er helt mulig å få en "ny" båt ut av et gammelt skrog om en har ferdigheter til å gå på et selvbyggerprosjekt. Flere her på baatplassen har gjort det, eks Brumle, Kotnes, Øystein. Båtene til Brumle og Kotnes har jeg sett og de ble meget bra, ingen ting som kunne tilsi at dette var eldre båter.

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Hei Hanto.

Så at noen nevnte Sollux, var på sørlandet i fjor og tok turen innom Arendal for å besøke Maritm,(mye fine duppeditter som roper på meg hver gang) men til saken. Utenfor foretningen ,på baksiden lå det flere sett med formene til sollux båtene, og de var neppe i produksjon da lokalene var omgjordt til lager. Kan hende det er noe og hente der?

Mvh Heira :wink:

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Link to post
Share on other sites

Hva med denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=467...827&pos=2&rub=7

 

Mangler to fot, men med litt mindre arbeid for 95.000  :headbang:

 

Ellers ligger det en Carat 7400 halvfabrikat til salgs i Flatanger i Nord-Trøndelag. Han skal ha 99.000 for den. http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/detail.pl?nr=324286

 

(Sjekket den selv før jeg ble Hanto-eier. Det ble litt langt å få den ned til Palmekysten, og litt for mye prosjekt for en førstereisgutt.)

- ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn

Link to post
Share on other sites

Denne da??????? Kanskje ikke helt etter kriteriene dine, men dette ser da ut som et greit utgangspunkt?

Er riktignok modifisert litt, men det går det kanskje an å gjøre noe med?  :headbang:    

http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/detail.pl?nr=531804

ville ikke satset på denne båten!

70.000 for denne er 70.000 for mye synes eg. Her er det mye jobb!

Har stått uten pressening så lenge eg kan huske.

 

Det eneste som eg vil si er brukenes er selve skroget. Dette er ikke gjort noe med og er i perfekt stand. Med resten ville eg nok  fjernet...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...