Jump to content

Polyester og matte i stort kvantum, hvor billigst ?

Vikane Inlander

Recommended Posts

Når jeg bygget opp igjen båten min kjøpte jeg det jeg trengte gjennom bekjente av min far som jobber på Norsk modell og formplast, sparte myye på det kontra kjøpe på biltema eller maritim. Så mitt tips er å finne en plass den produserer deler for å kalle det for det :wink: og høre om du får kjøpe der :) Alt spørs jo hvor mye du skal ha :smiley:

Mvh

Anders_K

Prosjekt Halco

polyester og glassfiber er uansett forholdsvis rimlig. Jeg pleier å kjøpe 20-liters dunker i slengen, og hvis jeg ikke husker feil betaler jeg rundt 700 kr for 20 liter hos seasea. glassfiber er også rimlig, men det har jeg pleid å ta fra Maritim da man kan kjøpe så mange meter man ønsker. Jeg er registrert båtbygger, men har ikke tatt meg bryderiet med å registrere meg som kunde hos leverandørene av slike ting da det uansett utgjør såpass liten kostnad i de totale driftskostnadene jeg har. Har du noen ide om hvor mye du trenger?? Du kan nok spare litt på å kjøpe et 200-liters fat med polyester, men da har du nok til å bygge noen båter.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...