Vikane Inlander Startet 3.September.2010 Link til dette innlegget Startet 3.September.2010 Skal til med et båtprosjekt, og lurer på hvor folket handler polyester og matte i litt kvantum for en grei pris ? Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 3.September.2010 Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Spørs om hva du mener med stor kvantum. SeaSea kan lever til privatkunder til en fin pris. Om du trenger mer til mindre pris kan du registrere deg i Brønnøysund som båtbygger og kjøpe eksempel fra Reichold. I større prosjekt kan de lønne seg med rest av båten også. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Vikane Inlander Svart 3.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Overdrev kanskje litt, mulig det holder med det som fås hos maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Når jeg bygget opp igjen båten min kjøpte jeg det jeg trengte gjennom bekjente av min far som jobber på Norsk modell og formplast, sparte myye på det kontra kjøpe på biltema eller maritim. Så mitt tips er å finne en plass den produserer deler for å kalle det for det og høre om du får kjøpe der :) Alt spørs jo hvor mye du skal ha Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Kaftein ØL Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 polyester og glassfiber er uansett forholdsvis rimlig. Jeg pleier å kjøpe 20-liters dunker i slengen, og hvis jeg ikke husker feil betaler jeg rundt 700 kr for 20 liter hos seasea. glassfiber er også rimlig, men det har jeg pleid å ta fra Maritim da man kan kjøpe så mange meter man ønsker. Jeg er registrert båtbygger, men har ikke tatt meg bryderiet med å registrere meg som kunde hos leverandørene av slike ting da det uansett utgjør såpass liten kostnad i de totale driftskostnadene jeg har. Har du noen ide om hvor mye du trenger?? Du kan nok spare litt på å kjøpe et 200-liters fat med polyester, men da har du nok til å bygge noen båter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.