tom-ba Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Først av alt takk for at det finnes en slik nettside full¨av erfaring og entusiasme,lærerik og morsom. så til spørsmålet, er det noen av dere som har eller har hatt en nidelv 28 som kan dele noen erfaringer med meg, da jeg har kjøpt meg en slik i fra 1982 som er i megetfin forfatning.Jeg har ikke fått prøvd den ennå (skal ikke på vannet før 05 sesongen) Jeg tenker da på gode eller dårlige erfaringer, sjødyktighet,ting å passe på, ting man må ha/gjøre om , :confused:mm Quote Link to post
Astor Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Gratulerer med fin båt. I Nideleven får du en båt som gir deg mye for pengene. Lett å selge blir den også når den tiden nærmer seg. Quote Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
fjordbris Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 gratulere med ny båt, ligger 3 nidelver i erfaringsdatabasen https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=defau...w_records=S%F8k Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.