tom-ba Startet 18.September.2004 Del på Facebook Startet 18.September.2004 Først av alt takk for at det finnes en slik nettside full¨av erfaring og entusiasme,lærerik og morsom. så til spørsmålet, er det noen av dere som har eller har hatt en nidelv 28 som kan dele noen erfaringer med meg, da jeg har kjøpt meg en slik i fra 1982 som er i megetfin forfatning.Jeg har ikke fått prøvd den ennå (skal ikke på vannet før 05 sesongen) Jeg tenker da på gode eller dårlige erfaringer, sjødyktighet,ting å passe på, ting man må ha/gjøre om , :confused:mm Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 Gratulerer med fin båt. I Nideleven får du en båt som gir deg mye for pengene. Lett å selge blir den også når den tiden nærmer seg. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
fjordbris Svart 19.September.2004 Del på Facebook Svart 19.September.2004 gratulere med ny båt, ligger 3 nidelver i erfaringsdatabasen https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=defau...w_records=S%F8k Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.