cheetah Startet 5.September.2010 Del på Facebook Startet 5.September.2010 Hei. Nå er vinteren her snart og båten må på land etterhvert. Har tenkt og lage meg opplagskrybbe av tre. er det noen som har tegning og forslag? har en 80mod sollux 24ac. Er ca 260cm bred, 70cm dyp og 732cm lang hvis jeg ikke tar feil. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 5.September.2010 Del på Facebook Svart 5.September.2010 Har detaljbilder og materialliste over en opplagskrybbe til snekke på 23', skulle vel passe til Sollux 24 også. Send meg en e-postadresse på IM, så sender jeg deg "saken" i ett word dok., hvis du er interessert. Mvh. Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 6.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2010 Tusen takk for oppskriften Det eneste jeg trenger i tillegg er en bit med plate under boltehodene til å beskytte asfalten for merker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.