Jump to content

Råbillige yamaha motorer


argghhh

Recommended Posts

Sa de noe om hvilket nyttår det var snakk om, førstkommende eller er det noe lengre ut i tid... Levering på tid er viktig etter mitt syn..... det er forskjell 14 dager som det vel først var snakk om og 3-4 måneder ++

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

tenker på det samme,er stort sett veldig liten reklamasjons sjangs på yamaha, så jeg hadde vel nesten tatt sjangsen,vel vitende at det kanskje er skummelt i forhold til garanti. er det noen som har fått utlevert motor?kjøpte motor av Tor Råten i fredrikstad , skal jeg aldri gjøre mer.

Redigert av okeido (see edit history)
Link to post
Share on other sites

spennende dette... når man leser alle trådene med vannskelige impotører,forhandelere av båtmotorer så kansje det er likegreit å få en ny motor fra yamaha billig, sannsynligvis leverer ikke yamaha ut B-varer da dei er redd for å miste sitt velfortjente gode rykte. og skulle denne impotøren vri seg unna eller bruke lang tid på å ordne opp i en garantisak så ta et tilbakeblikk i div andre tråder i forumet og se hvilken hjelp div uheldige kunder har fått av forhandelerer impotører i kongeriket Norge. du kan nok fikse og rep mye i prisforskjellen på norsk listepris og din pris. eneste haken er forskuddsbetalinga... det gjør eg personlig aldrig.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

ingen som vil/tør og fortelle???

 

 

Jeg hadde kontakt med selger i fjor sommer/høst.

Ikke så mye å fortelle, men: De var utsolgt, men satte meg på en liste... Forstod det slik at de skulle ta kontakt til våren.

Kan fortelle mer om jeg får kjøpt/ de har flere å selge.

 

Hvorfor ikke kjøpe ny påhenger til nesten halv pris....

Tidligere langtidseide båter: Spissbåt 13fot m 3,5hk. Rana 13 m 18hk. GH 14 m 30hk. Møring snekke 21 m Volvo Penta. Delta 20 m 90hk. + deleier i 14plastbåt m 9,9hk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...