-Luna- Startet 19.September.2004 Link til dette innlegget Startet 19.September.2004 Kunne tenke meg å bli medlem i rednisselskapet. Jeg traff på en fra rednisselskapet og spurte han det samme spørsmålet, men det kunne han ikke svare på. Jeg lurer på hvordan det er med betaling. Er man da medlen i et år fra den datoen man betaler inn eller ut dette innebærene året? Hvis det siste er tilfellet venter jeg derfor til over nyttår med å melde meg inn. Det tenker jeg det er mange som vet her..... Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
John_Kr Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Kunne tenke meg å bli medlem i rednisselskapet. Jeg traff på en fra rednisselskapet og spurte han det samme spørsmålet, men det kunne han ikke svare på. Jeg lurer på hvordan det er med betaling. Er man da medlen i et år fra den datoen man betaler inn eller ut dette innebærene året? Hvis det siste er tilfellet venter jeg derfor til over nyttår med å melde meg inn. Det tenker jeg det er mange som vet her..... Hei Fuor Du har selvfølgelig sett på denne siden...... http://www.nssr.no/index.asp?topExpand=100...0123i&x=1000161 Ellers tenkte jeg det samme som deg, men jeg hadde planer om å vente til våren når jeg sjøsatte båten igjen. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Whistler Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Man er medlem i ett år fra man melder seg inn. Dvs det følger ikke kalenderåret. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
-Luna- Svart 19.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Man er medlem i ett år fra man melder seg inn. Dvs det følger ikke kalenderåret. Det er bra! Ble bare litt skeptisk siden man får slike klisteremerker med årstall på ol. Og på hjemmesiden deres står det for et år, men ikke om det er kalenderår eller fra bet. dato. Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Mini Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 For å gjøre det helt klart, medlemskapet gjelder fra dato til dato. Kystpatruljemerkene med årstall refererer seg til sesongen. Uansett skulle det bli aktuelt, blir medlemskapet alltid sjekket m.h.t. assistanse. Dette skjer riktignok i ettertid. Var dette svar godt nok? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Så derfor spiller det heller ingen rolle NÅR du melder deg inn Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Så Det Så!!!!!!!! :lol: Mvh Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
index Svart 20.September.2004 Link til dette innlegget Svart 20.September.2004 Jeg meldte meg inn i oktober for tre år siden, betalte og fikk merker etc. tilsendt. Når jeg så fikk regningen for neste år utpå vårparten en gang, så var denne pålydende 0,00 for neste sesong. Så det ser ut til at det følger kalenderåret for min del i alle fall. Kanskje de ikke tar seg betalt for mindre enn tre måneder eller noe slikt?? Jeg syne i alle fall at dette var en ryddig og grei måte å gjøre det på fra Redningssselskapets side. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.