Jump to content

Spørsmål om redninsselskapet.


-Luna-

Recommended Posts

Kunne tenke meg å bli medlem i rednisselskapet. Jeg traff på en fra rednisselskapet og spurte han det samme spørsmålet, men det kunne han ikke svare på. Jeg lurer på hvordan det er med betaling. Er man da medlen i et år fra den datoen man betaler inn eller ut dette innebærene året? Hvis det siste er tilfellet venter jeg derfor til over nyttår med å  melde meg inn.

 

Det tenker jeg det er mange som vet her..... :cryin:

Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375

Link to post
Share on other sites

Kunne tenke meg å bli medlem i rednisselskapet. Jeg traff på en fra rednisselskapet og spurte han det samme spørsmålet, men det kunne han ikke svare på. Jeg lurer på hvordan det er med betaling. Er man da medlen i et år fra den datoen man betaler inn eller ut dette innebærene året? Hvis det siste er tilfellet venter jeg derfor til over nyttår med å  melde meg inn.

 

Det tenker jeg det er mange som vet her..... :cryin:

Hei Fuor

Du har selvfølgelig sett på denne siden......

http://www.nssr.no/index.asp?topExpand=100...0123i&x=1000161

 

Ellers tenkte jeg det samme som deg, men jeg hadde planer om å vente til våren når jeg sjøsatte båten igjen.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Man er medlem i ett år fra man melder seg inn. Dvs det følger ikke kalenderåret.

Det er bra! Ble bare litt skeptisk siden man får slike klisteremerker med årstall på ol. Og på hjemmesiden deres står det for et år, men ikke om det er kalenderår eller fra bet. dato.

Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375

Link to post
Share on other sites

Jeg meldte meg inn i oktober for tre år siden, betalte og fikk merker etc. tilsendt. Når jeg så fikk regningen for neste år utpå vårparten en gang, så var denne pålydende 0,00 for neste sesong. Så det ser ut til at det følger kalenderåret for min del i alle fall. Kanskje de ikke tar seg betalt for mindre enn tre måneder eller noe slikt?? Jeg syne i alle fall at dette var en ryddig og grei måte å gjøre det på fra Redningssselskapets side. :headbang::confused:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...