Klausern Startet 6.September.2010 Del på Facebook Startet 6.September.2010 Hei folken jeg trenger litt hjelp her. Jeg har har fått litt vibrasjoner og en liten ekstra bromme lyd i motoren etter at jeg lagde en fontene (tiltet motoren til vannflaten osv). Hva kan ha gått galt her? Motorene tåler jo hopping og mye røffere behandling en en fontene så jeg tror ikke det var årsaken, men jeg har ikke peiling. Håper noen av dere kan fortelle meg hva som feiler motoren, og hvordan jeg skal fikse dette. Hilsen Sørensen Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 6.September.2010 Del på Facebook Svart 6.September.2010 Veit ikke hva som kan ha skjedd,men å tilte motoren høyt opp og gasse på er ikke lurt. Da mister motoren kjøling siden vanninntaket kommer opp i lufta. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.September.2010 Del på Facebook Svart 6.September.2010 tja en motor kan tåle så mangt den men da står den i rett posisjon og ikjkje peikende ut. har du fått slakk i opphenget kansje ? Sitér dette innlegget Link to post
Klausern Svart 7.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2010 Hei. Det var bare snakk om noen få sekunder i luften uten kjøling så var det rett ned igjen. Har sett drøssevis av folk som har gjort det uten at det har skadet noe som helst. Slakk i opphenget? Har ikke merket noen slakk noe sted egentlig, alt virker egentlig ganske så tight og fint. Noen flere som har noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
snod Svart 7.September.2010 Del på Facebook Svart 7.September.2010 Er det 4-takt? Er det mulig du har fått olje opp i sylinder? Tror ikke det blir nok til å blåse pakninger, men kanskje du har sotet til tennplugg fælt? Sitér dette innlegget Link to post
Klausern Svart 7.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2010 Neh det er en 2-takter gitt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.