Jump to content

Marnet innenbords marinemotor

EXIT  II

Recommended Posts

Hei alle sammen! Ser på finn.no at en ny aktør annonserer innenbordsmotorer fra 27-80hk til uhyggelig lave priser.

Dette er de samme motoren som selges av Telemark Trade AS. Etter nærmere samtale med daglig leder for Telemark Trade AS Klas Grave, har vi ikke riktig ennå funnet ut hvor Marnet får disse maskinene fra. Telemark Trade har agenturet for disse i Norge.På vegne av Klas som er en meget respektert representant for disse motorene, så synes jeg det er respektløst og ikke minst frekt og prøve å ødelegge for han. Forhandleren av disse marnet motorene ønsker heller ikke å ytre noen historikk på disse maskinene som egentlig går under navnet TD-power, noe vi synes er svært merkelig. Vi skal gå driften nærmere i sømmene.

Redigert av EXIT II (see edit history)

Heisan Exit II,

Ta en titt på DENNE tråden, så vil du se at her er det ikke snakk om noen spesiel seriøsitet. Du kan gjerne se litt på Dette innlegget også så ser du litt av "foretningsimperiet".

Jeg tror neppe denne aktøren kommer til å være her veldig lenge....

Stå på, du gjør en insats som det står respekt av, rimelige produkter med en fortjeneste som gjør at du sikker er her i morgen også :flag:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Hei VannTro

Takk igjen for fine og vennlige ord :smiley: Ja det tok meg ikke lang tid før jeg rakk og fatte useriøsiteten med dette foretaket.

Fikk forresten inn et hint om hvordan driften styres, kan ta det i kronologisk rekkefølge: LAVE PRISER-RASK OG LETTJENTE PENGER- KONKURS (derfor ingen oppfølging på service fronten).

Men mitt store spørsmål: har forstått at det er flere familiemedlemmer involvert. Hva skal dem så leve av når det ikke er flere navn og opprette foretaket på ? :wflag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...