playa2000 Startet 7.September.2010 Del på Facebook Startet 7.September.2010 Er det noen som kan tenke seg å seile en 33 fots seilbåt (med 18 HK motor) fra Ålesund til Bergen ? Jeg kan evt. være med å seile deler av etappen. Betaler gladelig 8-10 tusen til den rette personen. Kontakt meg på mail dersom du har seilererfaring og lyst på en fin seiltur nå i september, og samtidig tjene noen kroner: evasstra@gmail.com Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 7.September.2010 Del på Facebook Svart 7.September.2010 Hei, hvilken båttype, alder og stand? Er kystskipper (nå D5L) med motorbåt, men har seilt 67' stålseilbåt som max. Har du alt av nødvendige kart og utrustning for utaskjærs seilas, kunne jeg tenkt meg jobben. Sitér dette innlegget Link to post
playa2000 Svart 7.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2010 Båten er en Alo 33 - 78 modell, med motor fra 2003 (18 HK). GPS (Northstar Explorer 557) er på båten og evt. sjøkart for strekningern skaffer jeg dersom nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
playa2000 Svart 8.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2010 Oooooooops! Stor feil. Jeg oppdaget at jeg har skrevet feil distanse!!! Jeg søker etter Skipper fra Trondheim til Bergen, IKKE fra Ålesund! Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 9.September.2010 Del på Facebook Svart 9.September.2010 (redigert) Jeg har fri fra den 16-22.09. Har også fri 28.09-7.10. Jeg har D5L og har hatt seilbåt i 32 år og har nå en Omega 36. Jeg kan eventuelt seile fra Trondheim den 16/9 og til Tingvoll, hvor jeg skal hjelpe min sønn på lørdag og søndag med hans seilbåt, for deretter å fortsette til Bergen på mandag og vil ankomme Bergen på onsdag den 22.09. Jeg tar forbehold om været. Alternativt å starte fra Trondheim den 28.09. Jeg har de nødvendige kart. Jeg tar med en kamerat som mannskap, som har D5 og egen seilbåt. Er den utstyrt med autopilot? Redigert 9.September.2010 av arkmarin (see edit history) Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.