Robin J Startet 7.September.2010 Del på Facebook Startet 7.September.2010 Hei, jeg er en ganske så ung fiske entusiast, og jeg har da arvet forskjellige fiskestenger, og disse 2 stengene Hørgård Napptun(BåtStang) og Guideline 15`(FlueStang) lurer jeg virkelig prisen den ble solgt for i sin tid, jeg ville også gjerne visst prisen på snella som er på Napptun. Hørgård Napptun. Guideline 15` Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 7.September.2010 Del på Facebook Svart 7.September.2010 Jeg ville forsøkt å stille spørsmålet på fiskersiden.no. Vil anta at det er flere der som kan ha noe kunnskap om denne typen stenger der enn det er her på baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Jeg har en slik Hørgård Napptun, er egentlig ikke noe glad i den/snella, og mener at jeg betalte rundt 400 for den for, tja 10/12 år siden eller noe sånt? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
abbor Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Fluestanga kostet ca 4000kr i 1994. Denne stanga er faktisk som eneste Guidelinestang bygget av Gary Loomis. Dette er ei god stang du vil få mye glede av, en av Syrstadbrødrene testet stanga mi med sitt snøre på et kastekurs for 8-10år siden og han kastet minst like langt med denne som med den hotteste Loomistanga på den tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Robin J Svart 8.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2010 Takk for svar om mitt spørsmål, virkelig satt pris på :) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Kan legge til at jeg har tatt ørret på 9,1kg på ei slik Guidelinestang Sitér dette innlegget Link to post
Robin J Svart 8.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2010 Håper jeg da en dag lærer meg fluefiske, siden jeg arvet 2 fluestenger+ et par fluer! regner med det ble en god middags ørret det! hehe :D Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Arvet du fluesnelle og fluesnøre som passer til Guidelinestanga også? Sitér dette innlegget Link to post
Robin J Svart 12.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2010 abbor: altså, det var da min bestefar som jeg arvet dette fra, og min bestemor har enda ikke funnet alt fiskerutstyret han hadde, siden det ligger overalt, men hittil har hun da funnet en ny pakke med snøre til fluefiske, men ikke no særlig sneller. (Men hun VET han hadde minst 6 fluesneller+ masse andre fisketing) Sitér dette innlegget Link to post
Lykken VI Svart 17.September.2010 Del på Facebook Svart 17.September.2010 Hei, jeg er en ganske så ung fiske entusiast, og jeg har da arvet forskjellige fiskestenger, og disse 2 stengene Hørgård Napptun(BåtStang) jeg ville også gjerne visst prisen på snella som er på Napptun. Hørgård Napptun. Har selv Napptun båtfiskestang av eldre modell, og fikk en ny i gave i fjor høst. Den ble vist kjøpt på coopsport er noe sånt, og tror prisen var ca 500,-. Kjempe god stang til min bruk, bruker nesten bare denne på sjøen selv. Med ett par opphengere og svenskpilk. Fikk også tak i en etterligning av mymfen, som ble solgt sammen med disse stengene tidligere, på en sportsbutikk i Stjørdal denne uka. Den ble brukt som opphenger sammen med sluk. Den blir nå produsert i lite antall av svenk bedrift! Den hang sammen med fluene i butkken! Sitér dette innlegget Tidligere langtidseide båter: Spissbåt 13fot m 3,5hk. Rana 13 m 18hk. GH 14 m 30hk. Møring snekke 21 m Volvo Penta. Delta 20 m 90hk. + deleier i 14plastbåt m 9,9hk. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.