m/s draugen Startet 7.September.2010 Del på Facebook Startet 7.September.2010 Det er ett uttall av produsenter og ulike kvaliteter på markedet.Lurer på om det finnes anbefalinger på ett godt plagg.Selv er jeg 175cm og halvfeit,svetter bare noen nevner ordet jobb eller blir stresset.Det jeg er ute etter er en 2-delt sak som er lett å bevege seg i,god lufting og av bra kvalitet. legg gjerne ved link. Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Disse er veldig bra. http://www.marine-super-store.com/posit/shop/index.php?selectedpartno=99141158 Du får de selvsagt i norge også, om litt dyrere. Har seil over nordjøen noen ganger i disse og de holder tett. Det er forøvrig ikke flytedress så du må event ha en vest i tilegg. Vet ikke om det finnnes 2 delte flytedresse. Det er jo flytestoffet i dressene som gjør de så gj....varm, og klam. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Kan du ikke bare kjøpe litt skikkelig seiltøy, ha teknisk tøy under og en redningsvest ytterst? Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
los Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 DAM Hydroguard Premium flytedress 2-delt Denne er noe av det beste som er å oppdrive. Det finnes mye dårlige flytedresser som er stive,puster dårlig og dermed blir våte innvendig om du skulle finne på å svette Jeg har den ikke selv ,men har kamerater som har den. Lett og fin med god bevegelsesfrihet . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.