OnkelDonald Startet 8.September.2010 Del på Facebook Startet 8.September.2010 Har fått litt trefotsyken og titter rundt etter ny båt. Lurer på jeep og synes spesielt Draco Oceancraft 700 utmerker seg som en flott båt. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=18137610&folderId=1933388 Er det noen som har erfaringer eller synspunkter på disse båtene? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Hansi Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Erfaring med båttypen nei, synspunkt ja. Synes at det er en aldeles nydelig båt selv om designet ikke er helt moderne kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 8.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2010 Jeg ser den har blitt solgt nesten frem til dags dato under navnet Windy Oceancraft 760. Hva er det du synes er umoderne? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
SS Martha Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Nydelig båt, har ikke eid eller kjørt en slik men Oceancraft var en stund "øverst" på ønskelisten. Endte i stedet opp med en Hydrolift F-23. Virker som solide båter med dyp V-bunn. SS Martha Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 Hva er det du synes er umoderne? Midtkonsoll og vindskjerm + utforming av benker. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 8.September.2010 Del på Facebook Svart 8.September.2010 både 700 og 760en er fine båter, men sjøegenskapene synes jeg ikke var overbevisende, design, interiør, rom osv derimot var bra utnyttet synes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 10.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2010 Midtkonsoll og vindskjerm + utforming av benker. Benkene ser jeg ikke noe umoderne ved, midtkonsoll med den kantete vindskjermen derimot, ser jeg er aldrende design. Synes allikevel det på mange måter er penere enn de mange "bollete" båtene i dag. sjøegenskapene synes jeg ikke var overbevisende Er den for flat? Så den slår mye? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Hansi Svart 10.September.2010 Del på Facebook Svart 10.September.2010 Synes allikevel det på mange måter er penere enn de mange "bollete" båtene i dag. Er helt enig, er absolutt en båt som ser kjekk ut. Hvis jeg går opp i størrelse på det konseptet jeg har i dag kommer denne høyt opp på lista. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.