Jump to content

Havnesjefens båt i Son senket, hva skjer a?

Lagavulin

Recommended Posts

Uff det er mye sinnsyke mensker der ute,hadde noen gjort det med båten min og jeg hadde tatt dem på fersken.Så hadde jeg nok fått lang ferie et bestemt sted,der dem serverer vann å brød ;o)

Men ikke sikkert dette har noe med gubben å gjøre i det hele tatt,har hatt et par tillfeller da unger har gjort det samme i havna vår.Det ene tillfelle var 3 plasser utenfor meg ,så jeg så båten lå dypt helt tillfeldig.Fikk redda den før den gikk ned ,å før motor var under vann.Idag har vi live kamera rundt i havna,trur det er tingen .Banditter å andre som gjør faneskap veit som regel dette,da kan man unngå mye ball.

Håper dusten blir tatt ,er rett å slett for jævlig at vi ikke kan ha våre egene ting i fred for pøbel å anna rask

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Det kan sikkert sies mye om havnesjefer noen er konger andre ikke. Hva som er tilfelle her er nok mer nyansert. Det som er sikkert er at hærverk og vandalisme ikke kan aksepteres. Er man uenig med noen eller mener noen oppfører seg dårlig uttrykkes dette direkte til vedkomene.

Håper vi som bor i Son slipper slik bøllete adferd i fremtiden.

Schierna

Redigert av Schierna (see edit history)

At alle skal behandles likt er desverre noe færre og færre klarer å tollerere, det er helst de andre som skal behandles likt....

Ut fra avisartikkelen virker han jo som en sympatisk kar jeg antageligvis hadde klart å forholde meg greit til.

Redigert av Honduras (see edit history)

Dette synes jeg er synd.

Så langt jeg har erfart med båtplass i Son har den nye havnesjefen utført et formidabelt arbeid for å fremme rettferdighet og godt sjømannsskap i Son.

Han har møtt på mange motkrefter knyttet til tidligere skrevne og uskrevne regler.

I hele Sør-Norge vil det etter hvert oppstå problemer knyttet til at sjøfarende/hytteeiere har tatt seg til rettigheter som verken er tinglyste eller har notoritet.

Håper at den nye havnesjefen får tilstrekkelig støtte i kommunens ledelse for sine handlinger.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...