saga Startet 19.September.2004 Link til dette innlegget Startet 19.September.2004 Etter å ha vært på leting etter en rimelig og grei åpen 14-16 fots båt som en nr. 2 båt, har jeg endelig funnet båten. Ha bla.a. annonsert her også uten at det var noen særlig respons. Båten jeg har kjøpt er en Alicraft 16 fot (1989-mod) med en 9,9 (13) Suzuki. Prisen var 13000 noe som jeg synes var ganske rimelig. Både båt og motor var i bra forfatning og befant seg heldigvis ikke langt herfra. Jeg har imidlertid ikke funnet igjen denne båten på nettet så hvis det er noen som har/har hatt en slik båt så hadde jeg gjerne hørt hva de synes om båten og deres erfaringer. Det lille jeg rukket å prøvd båten så virker den veldig stødig og brei - krenger lite ved vekt på sidene. Den er litt tung, men gjorde 13 knop med denne motoren - greit nok. Var beleilig at jeg kom over den akkurat nå så får jeg brukt den til litt krabbe/hummer-fiske utover høsten. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 20.September.2004 Link til dette innlegget Svart 20.September.2004 Slenger avgårde en gratulasjon med nr 2 båten. Jeg stjæler svigefar sin når jeg vil ha meg en nr 2 båt og vil kjøre sakte. Han har Scand classic 25 med 61 hk volvo. Presser'n opp i 9 knop. . Neida, bare kødda. Båten hans er fin den. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Hebbe Svart 20.September.2004 Link til dette innlegget Svart 20.September.2004 Grattis med nr. 2 båt... Ut på fisketur, ikke sur... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.