Jump to content

Touch-skjerm + PC som plotter. Erfaringer?


Zach

Recommended Posts

Limt inn fra ennen tråd:

 

Skjerm 10" kjøpt ifra England. Tåler mye sollys. Touchscreen. http://linitx.com/viewproduct.php?prodid=12428

Pc kjøpt ifra Multicom.

Kan du si noe om bruk av touch-skjermen som alternativ til de "vanlige" knappene på en plotter. Like greit eller...? Er du avhengig av å bruke musen?

Jeg har planer om å bytte plotter. Har 6" skjerm, men er litt liten. Har sett på 8,4", men blir litt liten den også. 10" skjerm blir bedre, men vanskelig å få plass til plotter med slik skjerm (tar plass pga. brede rammer). Egen 10" skjerm + PC er et alternativ. Eller 10" skjerm + "blackbox" (Lorenz eller Techmarine f.eks. som forhandles av Seatronic). Slik 10" skjerm har jeg plass for. Derfor interessert i å høre om erfaringer fra den som bruker touch-skjerm (+PC). Kan du Tromsværing (som har touch-skjerm) eller andre som har en slik løsning si noe om dette?

Noen med erfaringer fra bruk av blackbox + egen skjerm?

Link to post
Share on other sites

Hei

Jeg har scrollemus i tillegg til touch-skjerm. Må innrømme at jeg bruker mus mer enn jeg bruker touch-skjerm. Det følger her med penn for å touche skjermen, men den har jeg aldri brukt. Bruker ellers touch skjerm ved oppstart av data, finne rett programm mm. Helt greit. Er veldig godt fornøy med oppsettet.

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...