Zach Startet 11.September.2010 Del på Facebook Startet 11.September.2010 Limt inn fra ennen tråd: Skjerm 10" kjøpt ifra England. Tåler mye sollys. Touchscreen. http://linitx.com/viewproduct.php?prodid=12428 Pc kjøpt ifra Multicom. Kan du si noe om bruk av touch-skjermen som alternativ til de "vanlige" knappene på en plotter. Like greit eller...? Er du avhengig av å bruke musen? Jeg har planer om å bytte plotter. Har 6" skjerm, men er litt liten. Har sett på 8,4", men blir litt liten den også. 10" skjerm blir bedre, men vanskelig å få plass til plotter med slik skjerm (tar plass pga. brede rammer). Egen 10" skjerm + PC er et alternativ. Eller 10" skjerm + "blackbox" (Lorenz eller Techmarine f.eks. som forhandles av Seatronic). Slik 10" skjerm har jeg plass for. Derfor interessert i å høre om erfaringer fra den som bruker touch-skjerm (+PC). Kan du Tromsværing (som har touch-skjerm) eller andre som har en slik løsning si noe om dette? Noen med erfaringer fra bruk av blackbox + egen skjerm? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 11.September.2010 Del på Facebook Svart 11.September.2010 Ein så liten tuchskjerm vil bli alt for knotete til bruk som plotter om du ikkje har fingerspisser på størrelse med ein kulepenn. Og for dei fleste pc-basserte plotterprogram, så er enn nesten avhengig av å bruke mus. Sitér dette innlegget Link to post
Tromsværing Svart 11.September.2010 Del på Facebook Svart 11.September.2010 Hei Jeg har scrollemus i tillegg til touch-skjerm. Må innrømme at jeg bruker mus mer enn jeg bruker touch-skjerm. Det følger her med penn for å touche skjermen, men den har jeg aldri brukt. Bruker ellers touch skjerm ved oppstart av data, finne rett programm mm. Helt greit. Er veldig godt fornøy med oppsettet. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 22.August.2011 Del på Facebook Svart 22.August.2011 Noen med flere erfaringer med touch skjerm? F. eks "vanntette"? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.