rolk Startet 12.September.2010 Del på Facebook Startet 12.September.2010 Jeg har en Raymarin C12o i dag med kart og radar. Jeg kunne tenkt meg å få radar på egen skjerm. Hva trenger jeg for å få dette til, og hvilken kostnad snakker vi om. Skjermens størrelse har vel noen en mening om også. Takker for tips. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 12.September.2010 Del på Facebook Svart 12.September.2010 Det er kanskje noe slikt du tenker på. Kanskje du også finner freeware/shareware kartapplikasjoner med radargrensesnitt - og da kan du jo bare deaktivere kartbildet - kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 12.September.2010 Del på Facebook Svart 12.September.2010 Antar Trikker'n glemte en link/bilde? I dette tilfellet vil jeg faktisk tro at det rimeligste er å bygge ut med en ekstra skjerm av C-serie og sette den i "nett" med den andre slik at du kan konfigurere kart/radarbilde som du vil. For radar alene er vel den nye wide-screen serien ikke noe poeng og du kan da gå for "Classic" C-serie. Søk f.eks. på Raymarine C120 eller C80 på froogle.com. Tror du kan få en C80 til rundt USD 1500 nå. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 12.September.2010 Del på Facebook Svart 12.September.2010 Her er linken jeg glemte Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.