:båt1 Svart 23.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2011 jeg har desverre ikke fått gjort så mye mere enn sist Index det er desverre begrenset med ting jeg kan gjøre nå om vinteren da strømmen i havna er tatt men skal vel snart få lagt fram noen bilder av de nye putene mine så får dere bedømme kvaliteten Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 23.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2011 da kommer det bildet av putene mine fikk ikke tatt bildet av de gammle putene pag at putesyeren trengte så lang tid nederst ser du den ene puta som skal være inni stikkøyen på babord side på toppen er det 2 av de tre pynteputene som jeg fikk sydd av restene av stoffet. her er et bildet av storret som er brukt på nært hold det er brukt et meget slitesterkt kvalitetstoff som er fra gubrandsdalen stoffabrikk dette stoffet tåler godt å bli sølt litt på og blir helt rent etter en vask kommer tilbake med flere bilder og oppgraderinger ettervært Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 23.Februar.2011 Del på Facebook Svart 23.Februar.2011 Bra dette Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Februar.2011 Del på Facebook Svart 23.Februar.2011 Ser bra ut dette! Selv jobber jeg så tregt at en eventuell prosjekttråd hadde blitt heller kjedelig. Det er så mye annet som skal gjøres innimellom, med hus, biler, scooter etc. Alt krever sitt, og båten har som regel ikke første prioritet. Så da tar ting tid. Og de gangene jeg gjør noe større, som motorbytte etc, så har jeg naturligvis aldri kamera med meg! Så ikke forvent noen prosjekttråd fra min side, den kommer neppe.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
:båt1 Svart 17.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2011 etter en alt for lang vinter har det nå begjynt å bli liv igjen i Rosanna. projektet går for fulll gass og det første som sto foran meg var demontering av alt det løse på uteplassen, her er bilder: videne kan lyve litt i farger og sånn. beklager at det så veldig kaotisk ut under demonteringen "rivingen" det pleier normalt sett å være mye penere enn dette selfølgelig kokeapparatet å vasken blir tatt ut når den tid kommer... som dere ser her er grunnen til at treværket blir pusset ned. Teaken (og resten av båten ) er beiset med rød mahogenybeis på alt treværket på uteplassen. Teaklisten som har blitt pusset i dag er også tatt ned, det er disse som skjuler skjøten mellom skytrekket og glassfiberen ved pentry og på motsatt side. kommer tilbare med flere bilder fra oppe i båten så kommer et par bilder fra vi pusset disse teaklistene, Flisa2 og fyret 25 var snille å hjalp til med jobben, takk til dere! listene ligger klare på bordet pusse, pusse, pusse litt forskjell fra før til etter oppussingen (det ferdige produktet er litt mørkere og rødere enn på bildet) og tilslutt et bildet av alle de ferdige listene og den stolte reder! mye pirkejobb men det blei bra tilslutt hvis dere lurer på noe er det bare å spørre så skal jeg forklare så godt jeg kan Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 18.Mars.2011 Del på Facebook Svart 18.Mars.2011 Ser bra ut dette Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
:båt1 Svart 18.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2011 å det blir det som tråden heter SKAL Rosanna skinne!!!! :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 18.Mars.2011 Del på Facebook Svart 18.Mars.2011 Dette blir bra! Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 19.Mars.2011 Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 Blir skikkelig bra dette, stå på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.