Volvomekanikeren Svart 20.September.2010 Del på Facebook Svart 20.September.2010 OPPDATER! OPPDATER! OPPDATER! OPPDATER! OPPDATER! OPPDATER! OPPDATER! OPPDATER! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 20.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2010 det kommer en oppdatering i Kveld Sjømann har fått gjort masse Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.September.2010 Del på Facebook Svart 20.September.2010 Kanooon! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
FM 8-12 Svart 20.September.2010 Del på Facebook Svart 20.September.2010 Fin båt å godt jobba gutter Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.September.2010 Del på Facebook Svart 21.September.2010 Venter på update mister! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 21.September.2010 Del på Facebook Svart 21.September.2010 Når kommer åpdateringen? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 21.September.2010 Del på Facebook Svart 21.September.2010 Oppdatering** Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 21.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2010 sorry alle sammen har litt problemer mee pc'n her hjemme men skal se om jeg får det fikset til i kveld har masse bilder som skal vises frem Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.September.2010 Del på Facebook Svart 21.September.2010 Sitter her i spenning sjønner du! hehe, eg får oppdatere min tråd då har gått til innkjøp av 2 subber, 2 x 6*9 og en forsterker! Spiller som bare faen! hehehe Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 21.September.2010 Del på Facebook Svart 21.September.2010 har gått til innkjøp av 2 subber, 2 x 6*9 og en forsterker! Spiller som bare faen! hehehe haha konge Martin! Du må laste opp bilder hele tiden som du kommer videre;) Og Mathias, kom igjen med oppdateringen! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.September.2010 Del på Facebook Svart 22.September.2010 (redigert) det kommer en oppdatering i Kveld Sjømann har fått gjort masse sorry alle sammen har litt problemer mee pc'n her hjemme men skal se om jeg får det fikset til i kveld har masse bilder som skal vises frem Sliter du fortsatt med problemet? Hva er det som er galt? Får du ikke kamera/mobilen opp mot pc'en? Sikker på du har driver til dette? (Om du har fått ny pc) Redigert 22.September.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 23.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2010 god kveld dere trofaste lesere! har fått gjort en del på skuta i det siste så laster opp noen bilder fra opptaket av min kjære "Rosanna" her ligger "Rosanna" klar til å bli tatt opp for årlig velikehold samt oppussing å her står krana til Husøy båtforening klar til nytt løft på med stroppene! er hun ikke lekker der hun henger i regnet!!!??? ikke så mye groe som jeg hadde forventet. men litt på plattformen var det jo da https://baatplassen.no/bildearkiv/31/31107/blablabla_026.jpg spyling er gøy! det tristeste synet jeg ser i året å der står hun i sitt nye "hjem" for vinteren klar for nye forbedringer og masse pussing fenderstaben går hjem for en sjikkelig vask og rens i vinter! fortsettelse følger Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 24.September.2010 Del på Facebook Svart 24.September.2010 Du må nok fjerne http:\\ før du legger inn linken til bildene. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 Har du kommet lengre på båten din? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 10.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 ja har det nå står den tunder presending for vinteren før jeg starter ordentlig til våren gleder meg! Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 tror den skal stå trygt i vinter..... Med tanke på det bra stativet, og så bra vi satt det opp Og presseninger er det ikke mangler på Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
:båt1 Svart 10.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 det er det ikke å stativet er nok kjora nok fast til å tåle en polarorkan det' skal nok bli en god vinter å denne Scanden ja! Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 god kveld dere trofaste lesere! har fått gjort en del på skuta i det siste så laster opp noen bilder fra opptaket av min kjære "Rosanna" her ligger "Rosanna" klar til å bli tatt opp for årlig velikehold samt oppussing å her står krana til Husøy båtforening klar til nytt løft på med stroppene! er hun ikke lekker der hun henger i regnet!!!??? ikke så mye groe som jeg hadde forventet. men litt på plattformen var det jo da spyling er gøy! det tristeste synet jeg ser i året å der står hun i sitt nye "hjem" for vinteren klar for nye forbedringer og masse pussing fenderstaben går hjem for en sjikkelig vask og rens i vinter! fortsettelse følger Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 11.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 jøss free! takk for at du fikk "åpnet" bildene har i lengere tid slitt med PC problemer så har ikke villet legge inn mange bilder på en lånepc Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 23.Desember.2010 Del på Facebook Svart 23.Desember.2010 skjedd noe? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 23.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Desember.2010 lite fremmgang i projektet nå for tiden holder på å finne en passende produsent for min nye kalesje samt at jeg har fått bestillt nye puter fra en nabo i lyst bersje stoff, en av dem har kommet kan ikke få gjort så mye mere nå enn og vente til våren da blir det nok betydelig mer aktivitet med oppussingen av min kjære Rosanna Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 23.Desember.2010 Del på Facebook Svart 23.Desember.2010 Alf Hansen kan anbefales. Kjøpte kalesje av han i høst, og det var 2 eller 3 knapper som passet i begynnelsen, men som passer nå som kalesja er mye mykere. Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 20.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 hei alle sammen! beklager at jeg ikke har kommet med noen nye oppdateringer på lenge, mendet har ikke vært så mye å gjøre heller i denne kalde fæle årstiden skal snart få lagt ut noen bilder av mine nye nydelige puter, de blei dritbra!!! også har jeg bestillt ny kalesje fra Nam's Båtkalsesjer på Vallø i tønsberg dette tror jeg blir bra. kalesjen skal leveres i påsken. er det noen som vet noe om pussing/lakking av teakfiner så kom gjærne med innspill! takk for all støtte Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 22.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2011 det er så mye respons på dette forumet hva er galt med denne tråden ja vel får heve den igjen da! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Februar.2011 Del på Facebook Svart 23.Februar.2011 Det blir ikke mye respons når du ikke viser hva du har gjort vet du! Legg inn bilder av fremdriften, så kommer nok kommentarene skal du se! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.