Ingar Startet 16.September.2010 Link til dette innlegget Startet 16.September.2010 Tidligere kunne man kjøpe hos Sagen på Mjåvann. Nå har de flyttet til Søgne, sammen med Hübert. Var innom der idag fordi jeg bl.a. trenger vindusfolie, men det viser seg at de ikke lenger selger til forbruker... Synd for både vareutvalg og service var utrolig bra. Finnes det andre kalesjeprodusenter her som selger til forbruker? Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 16.September.2010 Link til dette innlegget Svart 16.September.2010 Kanskje http://www.agderkalesje.no/ kan hjelpe. Har ingen erfaring med de, men er nokså nærme søgne hvertfall. Kom gjerne med tilbake mld hvis du prøver de :) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 16.September.2010 Link til dette innlegget Svart 16.September.2010 prøv Lailas systue Høglivegen 3, 4628 Kristiansand S 38 18 28 78 Mobiltelefon 977 19 396 Har brukt henne til det jeg har fikset billig og grei du får nok det du trenger der Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Nero II Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 jeg visste at Sagen hadde flytta, men ikke at de ikke solgte til sluttbruker lenger. Så tak for den , Ingar. Si fra hvor du velger og hvor happy du er, vi er mange som følger med på BP, og hvis vi er lure så støtter vi dem som gjør best arbeide. Båter - og dermed kalesjebehov - skulle det være nok av! PS: Hva skal du med Firlingen? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 17.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Ehh, hva mener du, tanken var å dra på sjøen med den...? Ellers tusen takk for tips, skal informere om resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
carmencita Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Hva med "Salmakeren" på Korsvik/Dvergsnes. Carmencita Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 17.September.2010 Link til dette innlegget Svart 17.September.2010 Hei Vær litt glad du ikke fikk handle hos Helly-Hansen i Høllen vest. Bestilte tre dykkerflagg i presenning der til dykkerklubben og steilet litt når regningen kom på 4050 kr for tre flagg på tilsammen ca 1 m2. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
alma Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Faby Møbeltrekk og Gardiner Fabiola Tapi Telefon: 920 18 731 Org nr: 986 467 386 Besøksadresse: Grantunvegen 32, 4760 Birkeland Sydde kalesje til Nidelven min i vår, og handler sine tng hos Sagen. Billig å greit resultat. Går sikkert ann å få kjøpt noe av han! Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Lailas systue er en slags representant for sagen. Ble iallefall henvist til henne da jeg trengte litt duk. Dessverre så var det ikke åpent der når jeg kom så det ble en tur til Høllen likevel. Fikk en bit duk hos sagen gratis. Grei service Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 21.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Fikk alt jeg trengte hos Agderkalesje på Brennåsen-senteret. Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Fikk alt jeg trengte hos Agderkalesje på Brennåsen-senteret. Grei plass \ grei pris? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Han skriver at han fikk det, så da må må han vel være fornøyd.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Ingar Svart 22.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2010 Ja, svært fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.