Volvomekanikeren Svart 18.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 (redigert) hehe, de e alltid med de Sitter frempå bauen med hværs en dram og en gitar, og spiller Trimma traktor Den første videoen med oppstart funker vist ikke, Jeg lastet den opp på nytt, så no skal den funke: Sjekk over motor at alt er som det skal, samt første oppstart: http://www.youtube.com/watch?v=svLL9jTBnOU Turtallet regulerer seg i starten pga. litt luft i systemet. Ser jeg må stille på tomgangsturtallet og, da den skal ha 800 rpm på tomgang, og ikke 1200 Redigert 18.September.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
alphaman Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 hva har du for planer med båten nå da gøy og følge med på prosjektet ditt Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 min yanmar har også ca 1200 på turtall:S Og får ikkje stilt den inn heller:S Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 hva har du for planer med båten nå da gøy og følge med på prosjektet ditt Den skal pusses opp og selges min yanmar har også ca 1200 på turtall:S Og får ikkje stilt den inn heller:S Jeg skal gjøre det imorgen, kan ta litt bilder og vise deg Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 det er nok litt forskjell mellom din og min, Men vet åssen e gjør det på min, men motoren begynner å hoste noe fælt på lavere turtall Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Fremgangs måten på turtallstilling er det samme, men hoste skal den da ikke gjøre? Den skal vribrere litt mere.. Røyker den mye på tomgang med det turtallet du har no? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 røyker ingenting på tomgang. På fult så blir det litt hvit røyk. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Litt grå røyk ja, det er helt normalt Men hostingen bør du undersøke.. Ta ett videoklipp imorgen, så legger du det ut her Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bams Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Hei. Tror du jobber raskere en du er klar over.17.38-20.10 er bare 2 timer og 32 min. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 19.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Hoderegningenmin er vist på tryne Syntest ikke det høres riktigt ut egentlig... 2 timer på og montere en motor + lufte. Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.