Eirik_ Startet 18.September.2010 Link til dette innlegget Startet 18.September.2010 Jeg er student og vurderer å bo i båt det siste studieåret mitt i Oslo. Men jeg har liten erfaring rundt dette! Særlig når det kommer til havner jeg kan ligge i. Siden jeg er student er jeg avhengig av en båtplass som er billigst mulig! Noen som har noen tips? :) Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Hvis du søker litt her finner du mange interessante innlegg om å bo i båt i oslo og andre steder. Det kan anbefales, men det er vanskelig å spare noe særlig penger på det med mindre du har båt fra før Sitér dette innlegget Link to post
kvistadbonden Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 De fleste bor på Aker brygge vinterstid. Andre steder i sommerhalvåret på grunn av prisen. Det er greitt å være klar over at å bo i båt ikke nødvendigvis er et billig alternativ til leilighet/hybel. Det blir fort en del kroner som forsvinner i både vedlikehold, finansiering av båt, strøm osv. Men setter du pris på båtliv og sjø, og vet litt hva du går til, er det absolutt en fin måte å bo på. Hvis du skal kjøpe så se etter en båt som har brukt til samme formål tidligere, så slipper du å kjøpe inn så mye utstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.