m/s draugen Startet 19.September.2010 Link til dette innlegget Startet 19.September.2010 Jeg er overlykkelig for drømmen har endelig gått i oppfyllelse.Vi har kjøpt oss en Bavaria 32 holiday. Båten ble hentet på torsdag i Inderøya komn.og derfra tok det 11 timer å gå til Brekstad.Tr.heimsforden skal ALDRI gåes mere.Lang og kjedelig.På Brekstad fikk vi en nydelig middag på hotellet.Gikk dagen etter og tittet på båtene der og der så jeg en av forumets medl.båt. Dag nr.2 gikk vi til vingsand og lå der for natten.Etappen dit ble på 9 timer.3 dagen gikk vi til hjemmehavna og brukte 10 timer.Vi har tilbakelagt ca.180 nm. Av alle disse timene fikk vi seile i 6 timer,resten var for motor i ett praktfullt høstvær. Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Gratulerer med ny båt Håper du tok masse fine bilder på turen som du kan dele med oss her på BP Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Bams Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Gratulerer med ny båt :flag:Legg inn bilder! Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 19.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Bilder blir det dessverre ikke noe av.Kameraet sviktet selvfølgelig.Ikke nok med det,minnebrikken på videokameraet hadde plass til ca.15 sek. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Gratulerer med en fantastisk seiler! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
KOF_NOR Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Gratulerer med ny båt!! Jeg har en lik og er veldig fornøyd. Har du spørsmål om båten, fyr løs så skal jeg svare så godt jeg klarer. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 19.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Takk for det.Kan godt hende jeg tar deg på ordet. Sitér dette innlegget Link to post
KOF_NOR Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 har også et par tester jeg kan sende deg. Trenger i tilfelle e-mail adresse Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Gratulerer med ny båt m/s draugen :flag: Må vel ta en tur innom Briksillan i løpet av høsten for å beskue nyinvesteringen. mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Sebaldus Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Gratulerer. Har hatt samme båten i 5 år nå og er også veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.