borghans Startet 19.September.2010 Del på Facebook Startet 19.September.2010 Har en BJ 5000, har prøvd denne flere ganger men får den ikke til å kjøre program. Er det noen der ute som har god kunnskap om bruken av denne? Det jeg trenger er et enkelt "step by step" oppsett for å få den til å virke med det enkleste programmet. Dette gjelder de innstillingene som må gjøres på slur, brems mm. Regner med at det er her jeg gjør feil. Borghans Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 19.September.2010 Del på Facebook Svart 19.September.2010 Har du brukermanual? Hvis ikke så ligger den her: http://www.belitronic.se/bj5000/manual/norsk.pdf Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 19.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2010 Jeg har Norsk bruksanvisning, men der er "1000" forskjellige innstillinger. Jeg er ute etter en enkel innstilling sånn at jeg får den til å kjøre et av programmene, da regner jeg med at jeg fikser resten. Det er et spørsmål om å komme igang. Har aldri brukt en juksamaskin før. Borghans Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.