Jump to content

Rengjøring av tank Bayliner 2855

suling

Recommended Posts

tja, tror ikke det er så mye vann. fikk problemer tidligere i sommer, satt på en el bensinpumpe på tankuttaket og fyllte alle kanner jeg kunne finne, filtrerte det gjennom en trakt fra maritim som skulle ta vann. fikk ikke noe serligt med vann. etter at tanken var tom fylte jeg på 2-3 liter og sirkulerte gjennom trakten en god stund mens jeg gynget båten innimellom. spørsmålet blir da hvor det laveste pungtet i tanken ligger og hvor høyt over dette tankuttaket suger. fylte opp tanken i gjenn, men det er der fortsatt. har også brukt kondensfjerner uten noen forskjell. Må nok gjøre samme opperasjonen i gjenn og skru av tankmåleren for å suge opp den siste slanten.. Har vist litt helgejobb forran meg med 200 liter på tanken.

hmm, har ikke sett noen sil noen steder og lufteslangen går opp 20-30 cm i en 360 graders bue før den går ned i tanken. riktig nok er det værhardt her men har vanskeligt for å tro at det kommer noe av betydning inn der. må ha kommet fra påfyllings sponså trur eg då??? har ikke skrudd den så veldig hardt til etter fylling.. er jo så jXXXX vanskelig å få opp i gjenn. noen som vet hvor de selger slike pakninger i bergen?

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...