joseph Startet 21.September.2010 Del på Facebook Startet 21.September.2010 Har kjøpt "ny" båt i sommer i den står en Yanmar 4LHA DET,årsmodell 2004, men det fulgte ikke med en Instruksjons bok.Jeg har ikke hatt yamnar før, håper at det er en motor som jeg kan stole på. tips tar jeg imot med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 21.September.2010 Del på Facebook Svart 21.September.2010 Ta kontakt med Yanmar Norge. Jeg kontaktet dem via epost tidligere i sommer og lurte på om det var mulig å skaffe brukermanual til både motor og seildrev. Fikk hyggelig epost tilbake der de ba om min postadresse. Noen dager senere lå manualene i postkassa, helt gratis. Det kaller jeg glimrende service. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Polarn Svart 21.September.2010 Del på Facebook Svart 21.September.2010 Har du sett i dokumentarkivet på BP? https://baatplassen.no/i/index.php/forum/51-motorer/page__prune_day__100__sort_by__A-Z__sort_key__title__topicfilter__all__st__50 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
koh Svart 21.September.2010 Del på Facebook Svart 21.September.2010 Hei ! Regner med detter en DTE rundt 184 hk eller noe deromkring. Motoren er noe av det mest trygge du kan støtte deg til. Motoren din er skrudd sammen for hånd i USA. I dokumentarkivet finner du en som heter 4LH-brukerveiledning eller noe i den stilen. Tror den er den nærmeste din motor - selv om denne egentlig er for den Japansk sammenskrudde modellen. Vet ikke helt hva som er forskjellig, men i bunn er det likt. -koh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.