Jump to content

Norske Båtskoler har fornyet hjemmesidene


Poseidon

Recommended Posts

"Norske Båtskoler" er en landsomfattende forening av båtskoler. Foreningen arbeider blant annet for å høyne standarden på det som tilbys av maritim opplæring rundt om i landet.

 

Nå har denne foreningen nettopp tatt en full oppgradering av hjemmesidene:

 

http://www.norskebaatskoler.no/

 

Sidene er vel verdt et besøk  -  og merk at jeg har lagt inn litt skryt av baatplassen  :yesnod:

 

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Ser at Dolphin Maritime (Lysaker, Olso/Bærum) er med i "Norske Båtskoler". Der tok jeg fritidsbåtskipper + world wide. Kan anbefales som en god skole med godt miljø, og rimelig. Også ganske konsentrert kurs, hvilket passet meg bra. Skulle jeg ønske meg noe mer så måtte det være maritim praksis ombord, slik Poseidon tilbyr.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

a. Skulle jeg ønske meg noe mer så måtte det være maritim praksis ombord, slik Poseidon tilbyr.

Skal vi kanskje friste han med en tur i østerled. Er også fasinert av den måten Poseidon har sine kurs. Savner litt dette med å sette teorien ut i praksis under kursets gang.

I et godt opplyst klasserom så er det meste enkelt, mye verre når du er der ute og alt er mørkt, bortsett fra disse blinkene fra fyrene.

Link to post
Share on other sites

God kvelden gode båtvenner,

 

Jeg takker så meget for en lang rekke positive tilbakemeldinger; jo, det skulle såvisst ikke vært meg imot å drive kurs langs hele kysten, men når dagene har kun 24 timer og man marsjer med 8 knop har det en viss innvirkning på operasjonsområdet.  :eek:

 

Alternativet kunne muligens være å arrangere en spesialvariant av helgekurs her i Stavanger, rettet mot representanter og representonkler fra de mange hyggelige baatplassenfamiliene? Da kunne vi samles med det vi måtte ha av skjønne koner og charmante børn for å kombinere det nyttige med det behagelige....

 

Jeg er med på alt som er kjekt  -  så lenge det har det aller minste med båt å gjøre  :smiley:

 

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

God kvelden gode båtvenner,

 

Jeg takker så meget for en lang rekke positive tilbakemeldinger; jo, det skulle såvisst ikke vært meg imot å drive kurs langs hele kysten, men når dagene har kun 24 timer og man marsjer med 8 knop har det en viss innvirkning på operasjonsområdet.  :eek:

 

Jeg er med på alt som er kjekt  -  så lenge det har det aller minste med båt å gjøre  :smiley:

 

mvh

Poseidon

8 knop er ikke noe problem,det blir ikke så lange strekk mellom hver havn, problemet er at du ville bli borte fra Stavanger et års tid bare på å dekke Oslofjorden.

 

Helgekurs høres interessant ut.

 

Du informerer vel hvis det skjer noe i den retningen.

 

I mellomtiden så må vår båtforening gå deg i næringen :cheers:. Vi starter kurs nå midt i oktober.

Link to post
Share on other sites

Alternativet kunne muligens være å arrangere en spesialvariant av helgekurs her i Stavanger, rettet mot representanter og representonkler fra de mange hyggelige baatplassenfamiliene? Da kunne vi samles med det vi måtte ha av skjønne koner og charmante børn for å kombinere det nyttige med det behagelige....

Dette er en kjempe ide.

En helg eller to i Stavanger, masse baatplassen.no venner og kurs hos Poseidon. Da er vi vel ganske tett på himmerrike.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...