Oliver Startet 23.September.2010 Link til dette innlegget Startet 23.September.2010 Motor fra ca 1990 har gått problemfritt i alle år. Men plutselig vil den ikke opp i turtall. Den starter like lett som før og går pent, ved gasspådrag øker turtallet noe, kanskje til 1500 omdr for så å stagnere. I denne situasjonen går den ikke pent. Jeg mistenkte bensintilførsel, (vann,/skitt) og skiftet til ny bensin, demonterte forgasser og blåste gjennom dyser/kanaler med trykkluft. Hjalp ingenting og nå er jeg takknemlig for råd. Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 23.September.2010 Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 Har du byttet bensinfilter? Er pluggene gammel, ikke at det har så mye å si, men en vet aldri... Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Oliver Svart 23.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2010 Bensinfilteret er ikke byttet, det skal jeg sjekke i morgen. pluggen ser grei ut... Sitér dette innlegget Link to post
Oliver Svart 26.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Bensinfilteret er byttet uten merkbar effekt. Står fast her... Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Hvordan er det med mekanismen/staget for automatisk justering av fortenning etter hvert som gasspådraget øker - ser dette ut til å fungere slik det skal? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.