sveini 95 Startet 24.September.2010 Del på Facebook Startet 24.September.2010 Som emne tittelen sier så er jeg ute etter gps og vhf til båten min en maxi 77 hvilken vhf og hvilken gps burde jeg kjøpe?? Jeg har et budsjet på 8000kr. gpsen og vhfen må kunne samerbeide (kobles sammen). Vil jerne ha tips om forhandlere i stavanger området, skal kjøpe nytt og ikke brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 24.September.2010 Del på Facebook Svart 24.September.2010 Vet ikke om du mener kartplotter når du nevner GPS, men i reklamen rett på siden her så finner du jo kartplotter til ca 5000, det samme finner du hos Maritim (Stavanger), men så kommer jo kartbrikke i tillegg på ca 2500,- så da minker det jo på kroner til å bruke på VHF - Maritim har noen fra ca 1500,- og oppover. Kjøper du på "nettet" så er det jo valgmuligheter og priser "for enhver lommebok" (nesten). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.