Puffen Startet 26.September.2010 Del på Facebook Startet 26.September.2010 (redigert) Er det noen som kjenner til noen som på profesjonell basis, tar på seg å gjøre en eller flere båtbesiktigelser i området indre Oslofjord ? jeg har sett på en del båter der i det siste. Det ser også ut til at det kan være aktuelt å kjøpe litt gamlere båt, enn først tenkt. Dvs. 2004 - 06 modeller. Det har vært varierende oppfølging på noen av de, og derfor kunne jeg tenke meg mer kyndig beiktigelse enn det jeg gjør selv. Redigert 26.September.2010 av Puffen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 26.September.2010 Del på Facebook Svart 26.September.2010 www.knbf.no Det finnes over 200 utdannede besiktigelsesmemn som står klar for å hjelpe deg... :) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 27.September.2010 Del på Facebook Svart 27.September.2010 Har vært borti noen av KNBF gutta som jeg vil kalle nærmest inkompetente. Skal vel ikke mer enn lite kurs til for og bli besiktigelsmann. Sett at den aktuelle mannen kun har erfaring med egen båt i 20 fots klassen med utenbordsmotor, har han ikke forutsetninger for og vurdere en 40-50 foter med 2x motorer, generator, autopilot drev, motorer osv. Prøv heller via venner og bekjente og få tak i en grundig fyr med erfaring på den klasse båt du vurdere og kjøpe. Mye mer verdt er min mening. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
jansentry Svart 27.September.2010 Del på Facebook Svart 27.September.2010 besiktigelsesmenn fra knbf har opplæring etter hva forsikringsgiver ser på som aktellt i forhold til tilstand og for å avdekke mindre feil og mangler. spørsmålet er hva er det du ønsker og hvor mye skal det koste? i tillegg til knbf er det flere selskaper som har besiktigelsesmenn, alternativt er en takstmannn de har et litt lenger kurs og sannsynligvis også bransje erfaring men så koster de deretter. lykke til:) Sitér dette innlegget Link to post
Dag Erik Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 Hei. Jeg kan godt prøve å hjelpe deg. Jeg driver mitt eget lille selskap (Båtkonsulenten) og har holdt på med båt i hele mitt liv, og med eget firma siden 2003. Har bygget/reparert og utstyrs montert båter i alle pris og størrelses klasser, både tre og plast siden `81. Har også overvåket båtmakedet siden 80 tallet. Du får en 4 siders (enkel) rapport, eller en større og grundigere gjennomgang. Har vær noe brukt også ifbm kjøp/salg, tvister, forsikring og arv. Jeg holder til i Oslo, men dekker kysten ned til Tønsberg Send meg en IM hvis dette er interessant Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.