Jump to content

Plast arbeid


aanton

Recommended Posts

Du kan hoppe over gelcoat da denne alikevel ikke er særlig vanntett, men du må da være ennå mer nøye med å prime med mange lag epoxyprimer.

Jeg mener det samme. Hverken gelcoat eller toppcoat er vanntette. Men det er viktigt at du sliper rent for eventuele glassfibertråde som stikker "igjennem".

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Er det noen som kjenner til om det er nokk å bruke antipest primer utenpå innstøpingen av tunellen, ved montering av baugprpell eller må det også legges på gelcoat, også utvendig på innstøpingen under vannlinjen

 

:wink:

 

Kom og kikk på Slagskibet før du kutter høl i søsterskipet aanton. Baugpropellen kom mye lengre bak enn jeg hadde tenkt meg. Du må sage hull i lugardørken,lag det så stort som mulig.

Ble det hydraulisk thruster?

Link to post
Share on other sites

Jeg har kuttet hullet alt, men jeg skulle jo ha kikket på slagskipet, jeg fant også ut at hullet ville bli i lugardørken.

Ja det blir hydraulisk thruster.

:yesnod::smiley:

I følge Ø. Engbo er jeg den eneste som har hydraulisk dreggvinsj, og nå thuster på en båt av denne størelsen i hele VERDEN. :confused:

 

Har Slagskipet virket bra i sommer med ny motor?

Link to post
Share on other sites

...Hylsa er jo fra Østfold så jeg antar at forumets østfoldinger har sabotert den, før den dro til rekti sia av fjorden,for å unngå  besøkende vestfoldinger.....

 :cryin: Så er det bare østfoldinger - på rektig sia ta fjorden - som kan lage slike fine ting av messing og andre edle metaller, da! Vestfollinger må importere østfoldsk høyteknologi  (HighTech  :confused:) fordi dem ikke kan lage sånnt sjøl.....! Hah!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...