aanton Startet 22.September.2004 Del på Facebook Startet 22.September.2004 Er det noen som kjenner til om det er nokk å bruke antipest primer utenpå innstøpingen av tunellen, ved montering av baugprpell eller må det også legges på gelcoat, også utvendig på innstøpingen under vannlinjen Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 22.September.2004 Del på Facebook Svart 22.September.2004 Du kan hoppe over gelcoat da denne alikevel ikke er særlig vanntett, men du må da være enda mer nøye med å prime med mange lag epoxyprimer. (Undertegnedes personlige mening...) GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 22.September.2004 Del på Facebook Svart 22.September.2004 Du kan hoppe over gelcoat da denne alikevel ikke er særlig vanntett, men du må da være ennå mer nøye med å prime med mange lag epoxyprimer. Jeg mener det samme. Hverken gelcoat eller toppcoat er vanntette. Men det er viktigt at du sliper rent for eventuele glassfibertråde som stikker "igjennem". Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Slagskibet Svart 23.September.2004 Del på Facebook Svart 23.September.2004 Er det noen som kjenner til om det er nokk å bruke antipest primer utenpå innstøpingen av tunellen, ved montering av baugprpell eller må det også legges på gelcoat, også utvendig på innstøpingen under vannlinjen Kom og kikk på Slagskibet før du kutter høl i søsterskipet aanton. Baugpropellen kom mye lengre bak enn jeg hadde tenkt meg. Du må sage hull i lugardørken,lag det så stort som mulig. Ble det hydraulisk thruster? Sitér dette innlegget Link to post
aanton Svart 23.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2004 Jeg har kuttet hullet alt, men jeg skulle jo ha kikket på slagskipet, jeg fant også ut at hullet ville bli i lugardørken. Ja det blir hydraulisk thruster. I følge Ø. Engbo er jeg den eneste som har hydraulisk dreggvinsj, og nå thuster på en båt av denne størelsen i hele VERDEN. Har Slagskipet virket bra i sommer med ny motor? Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 23.September.2004 Del på Facebook Svart 23.September.2004 ...Hylsa er jo fra Østfold så jeg antar at forumets østfoldinger har sabotert den, før den dro til rekti sia av fjorden,for å unngå besøkende vestfoldinger..... Så er det bare østfoldinger - på rektig sia ta fjorden - som kan lage slike fine ting av messing og andre edle metaller, da! Vestfollinger må importere østfoldsk høyteknologi (HighTech ) fordi dem ikke kan lage sånnt sjøl.....! Hah! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Slagskibet Svart 24.September.2004 Del på Facebook Svart 24.September.2004 Ja,jeg skjønner det er Innmari High Tech. Kaputt etter mindre enn 55 timer..... Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 24.September.2004 Del på Facebook Svart 24.September.2004 Produktene er jo ikke idiotsikre, da. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 24.September.2004 Del på Facebook Svart 24.September.2004 Ikke helt tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.