motormaniac Startet 26.September.2010 Link til dette innlegget Startet 26.September.2010 har kjøpt båt nu i helga som selger kaller: Delta Delfin 26. men finner ingen info på nett om denne båt typen? kjøpte båten uten motor å agregat. har vert en mercruser bensin 7.3 på 330hk å et delta II agr sies det. jeg har ikke bestemt meg om jeg skal ha diesel motor eller bensin men da jeg er bilmekaniker ser jeg ikke mørkt på en motor overhaling viss riktig motor dukker opp. har ikke all verden til budsjett så ser først å fremst etter noe til under 50.000kr er ute etter info om båten viss noen har vært borti denne båt typen? forslag til motorer som kan fungere i denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Fant denne , er det noe av det samme du har kjøpt? Delta 25 Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
motormaniac Svart 26.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 mulig det kan vere en seinere utgave? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 (redigert) har vert en mercruser bensin 7.3 på 330hk å et delta II agr sies det. . Hei, kjenner dessverre ikke denne båten men har en kommentar til motor. 330 HK høres svært mye ut i denne båten Mercruiser 7,3 Bensin finnes ikke, 7,3 literen er en V8 diesel mens 7,4 V8 bensin er mye brukt. Delta II agr har jeg heller ikke hørt om, Mercruiser har i hovedsak drev av type Alpha eller Bravo. Der finnes det bla Alpha gen II og Bravo II, kanskje det er et av disse du mener? Alpha brukes normalt på bensinmotorer samt den minste dieselen. Bravo drev brukes på dieselmotorer og de største bensinmotorene. Redigert 26.September.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
motormaniac Svart 26.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 hehe da va det vell 7.4 kansje;) Sitér dette innlegget Link to post
motormaniac Svart 26.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 her er et bilde fra før æ hanta den... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.