Tom Ames Startet 26.September.2010 Del på Facebook Startet 26.September.2010 Hei, hvor får jeg tak i Smartcraft drivstoffgiver og kabel, som skal kobles opp mot en Mercruiser 2.8l diesel 2008mod. og en Northstar M84? Er også interessert i motortilkobling for SmartCraft Noen som har noen linker til beskrivelse av hvor man setter opp dette. Har søkt litt her og på nettet ellers, men har ikke fått helt oversikten. Har forstått det slikt at det går greit å koble opp mot denne motortypen... Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 26.September.2010 Del på Facebook Svart 26.September.2010 Mulig det har kommet nytt utstyr,men min ES 200 kunne ikke kjøre smartcraft. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Ames Svart 26.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2010 Mulig det har kommet nytt utstyr,men min ES 200 kunne ikke kjøre smartcraft. Jeg skal få tak i nøyaktiig modell nummer og serienummer neste gang jeg skal i båten, så kan jeg ringe forhandler. Men drivstoff måler lar seg vel koble til uansett eller ...? Og hvem selger isåfall dette? Ser endel har bensin måler/giver, men det er vel egne for diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Mørejet30 Svart 22.Juli.2015 Del på Facebook Svart 22.Juli.2015 Noen som vet noe ang dette?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.