VIP Startet 27.September.2010 Del på Facebook Startet 27.September.2010 Min 2004 mod Yanmar 6LP som har gått kun 170 timer er tregstartet. Jeg må ha fullt pådrag på gass hendelen og kinne en god del før jeg får start. Har motoren stått en stund kommer det og en del hvit røyk ut Er det noen som har gode råd her og har vert bort i det samme problemet. normalt så skal vel disse moterene starte med en gang Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 1.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2010 Bumper denne med ett halveis gjennomtenk svar. Kan være timingen på pumpen som er litt feil, eller dersom den går helt fint når den først har startet, men kun er treg å starte og kun blåser hvit røyk ved start kan det være dysene som begynner å bli dårlige. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 1.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2010 Regner med du har kontroll på dieselfiltrer/vannutskiller? Sjekket at du ikke har luft i dieselsystemet? Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 4.Januar.2011 Del på Facebook Svart 4.Januar.2011 Graver denne fram igjen, jeg. Ble det noen konklusjon her? Er problemet løst? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.