Jump to content

Hva er verdien på en VP md30a

okeido

Recommended Posts

Har jo tenkt på å bytte til større motor, og vil kvitte meg md den gamle, jeg liker ikke volvo selv men motoren har vært upåklagelig, måtte montere uorginalt oljekjøler på den i våres men det funker helt greit.Liten lekkasje av vann på det rundelokket i forkant.må etterfylle hver mnd sann ca.

fra 1984

Hva er en slik motor verdt?

Redigert av okeido (see edit history)

Motoren er verdt det du klarer å få for den :confused:

Normalt ville jeg si at denne motoren er verdt 20-25000,- men etter ett raskt søk på finn ser jeg at det står flere motorer til salgs som er nyere og bedre enn din motor til under 20 båtlapper.

Det står for eksempel en D40A komplett med drev for 18000,- her.

Det står en AQAD 30A her, som sannsynligvis er for dyr til 32 båtlapper, selv om den er nyere og bedre enn din motor.

Jeg vil tippe at du må ned i 15-20 lapper for å bli kvitt den, kanskje lavere. Du kan selvfølgelig være heldig å treffe noen som er på utkikk etter akkurat den motoren, og få over 30 for den.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...