okeido Startet 27.September.2010 Del på Facebook Startet 27.September.2010 (redigert) Har jo tenkt på å bytte til større motor, og vil kvitte meg md den gamle, jeg liker ikke volvo selv men motoren har vært upåklagelig, måtte montere uorginalt oljekjøler på den i våres men det funker helt greit.Liten lekkasje av vann på det rundelokket i forkant.må etterfylle hver mnd sann ca. fra 1984 Hva er en slik motor verdt? Redigert 27.September.2010 av okeido (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 27.September.2010 Del på Facebook Svart 27.September.2010 Motoren er verdt det du klarer å få for den Normalt ville jeg si at denne motoren er verdt 20-25000,- men etter ett raskt søk på finn ser jeg at det står flere motorer til salgs som er nyere og bedre enn din motor til under 20 båtlapper. Det står for eksempel en D40A komplett med drev for 18000,- her. Det står en AQAD 30A her, som sannsynligvis er for dyr til 32 båtlapper, selv om den er nyere og bedre enn din motor. Jeg vil tippe at du må ned i 15-20 lapper for å bli kvitt den, kanskje lavere. Du kan selvfølgelig være heldig å treffe noen som er på utkikk etter akkurat den motoren, og få over 30 for den. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 27.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2010 håpet den var verdt 15 med giret jeg da.? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.