Kire Startet 27.September.2010 Del på Facebook Startet 27.September.2010 Prosjektet nå er motorbytte i vår Sea Ray 290 og samtidig ryker all 110V ut og nytt 220V inn. Samtidig leges det nytt elektrisk også for 12V. Hittil er jeg vandt med manuelt selv å bestemme hva jeg vil lade, men nå lurer jeg på en BEP sentral med laderele og 2 brytern. Hva er å foretrekke Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 27.September.2010 Del på Facebook Svart 27.September.2010 Har montert en slik BEP-sentral i både Atea og Atea II. Synes det er fint å skille start og forbruk samtidig som begge blir ladet av dynamoen. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Kire Svart 28.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2010 takker for svar. Det er denne jeg har sett på ja!. Tror jeg går for den. Hvor samler du alle hovedplussene ut hen?? (tenker da på, + til dashbord, bryterpaneler, vinsj, baugpropell osv. Samler du de på et punkt for så å gå til bryteren for forbruk?? i denne BEP sentralen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.