jørn Startet 30.September.2010 Link til dette innlegget Startet 30.September.2010 (redigert) Hei. Skal ta av propellen på Scanden. Kjøpte en ters på biltema, men spenndybden er bare 100mm, og jeg må ha en som er minst 130mm. Noen som har en å låne bort for noen dager i Østfold området? Tips om hvor man kan få kjøpt en billig mottas også med takk :) Redigert 30.September.2010 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Jeg har laget meg en spesialavtrekker for leie propeller (4 blader). Du kan låne den Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
NilsPils Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Her er bilde av min hjemmelagde løsning. Den virket bra og kan lett tilpasses. Låner den gjerne bort, men regner med at du prøver komodo's avdrager først. Reiser til Vikane i ettermiddag, så si fra fort hvis du er interessert. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 (redigert) Hei igjen! Hvis du leser denne tråden ser du et bilde av avtrekkeren jeg lagde meg, da ser du om den passer for ditt bruk https://baatplassen.no/i/index.php/topic/61974-tips-for-aa-faa-av-en-foldepropell-i-messing-fra-25mm-aksel/page__p__860701__hl__%2Bavtrekker__fromsearch__1#entry860701 Redigert 1.Oktober.2010 av Komodo (see edit history) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
NilsPils Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Glimrende Komodo! Ser at vi begge har brukt kombinasjon av treverk og gjengestang. Din for to- og firebladet, min for trebladet. Jørn. Har sendt deg en IM med telefonnummeret mitt. Jeg er i Vikane ved Fredrikstad over helgen og har avdrageren i bilen. Ring med hvis du er interessert i å låne den. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Ser at vi begge har brukt kombinasjon av treverk og gjengestang. Din for to- og firebladet, min for trebladet. Ja, bortsett fra at jeg har laget den av massivt stål, treverk kan jeg ikke noe med Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jørn Svart 1.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Takk for svar karer :) Tror jammen jeg skal lage meg en slik en, genialt Er sikkert ikke siste gang jeg skal ta av en propell, så da kan det være greit å ha en i "baklomma" Du har vell ikke noen nærbilde av din NilsPils? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.