Jump to content

Noen med slik vimpel her inne??


M/S Bastard

Recommended Posts

Hej Bastard !

 

du får berätta mer om föreningen...... :cryin:

Mye info her:http://nauticaschizofrenia.com/

 

Sakset litt fra fanen "foreningen"

 

Nautica retter seg først og fremst mot trebåter og er indelt i følgende klasser:

 

A-medlemmer

 

Trebåter Gigantomist (over 50 fot)

Schizofren (de uhelbredlige)

Simplex (normal trang til eldre trebåter)

 

B-medlemmer

 

Andre båttyper Får deltage på skippermöter, men er uten stemmerett.

Plikter å medbringe 20cm tjærehamp i salongen.

 

 

Plastikkbåter florerer vildt og er overrepresenterte i de fleste klubber og foreninger. Nautica er ikke retta mot disse.

Som medlem i Nautica får man gode muligheter til å nyte livet på beste måte. De dager som byr på problemer er der alltid hjelp å få av en venn.

Link to post
Share on other sites

Hej igen Bastard kom in på linksidan

 

http://home.no.net/sresset/semidiesel/marna.htm

 

hur går det för deg med din maskin....?

Herlig lyd må jeg si :confused:

Men nå har jo jeg en 1935 FM type H, 5-7 hk

Gleder meg til og høre lyden på den!

 

Jeg har ikke kommet noen vei på den enda, bortsett fra at jeg har fylt opp sylinderne med diesel! Må nok gjøre båten ferdig først :cryin:

 

Men det kan jo hende jeg lurer meg til og gjøre litt på den alikevel!

Klarer ikke helt og styre fingrene bestandig :smash:

Link to post
Share on other sites

Herlig lyd må jeg si :cryin:

Men nå har jo jeg en 1935 FM type H, 5-7 hk

Gleder meg til og høre lyden på den!

 

Jeg har ikke kommet noen vei på den enda, bortsett fra at jeg har fylt opp sylinderne med diesel! Må nok gjøre båten ferdig først :smash:

 

Men det kan jo hende jeg lurer meg til og gjøre litt på den alikevel!

Klarer ikke helt og styre fingrene bestandig :smash:

Den kommer att bli jättefin........

 

jag har många ideer, bla o fixa iordning en sådan gammel motor, jag tycker att dom er så fina

så att man skulle kunna haft dom stående inne i vardagsrummet som prydnad !

 

jag nämde detta vid ett tilfelle för min 'ex-fru', hun bare blängde på meg, precis som nått

'katten släpat in'  :confused:!

 

själva kan dom dra in massa torkade blommer o 'gud vet vad' o säger att det er 'pent'

 

men jag tycker att en liten sådan semi-diesel fint iordninggjord o upp-putsad skulle bli

en veldi fin prydnad i ett båt-hem!

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Den kommer att bli jättefin........

 

jag har många ideer, bla o fixa iordning en sådan gammel motor, jag tycker att dom er så fina

så att man skulle kunna haft dom stående inne i vardagsrummet som prydnad !

 

jag nämde detta vid ett tilfelle för min 'ex-fru', hun bare blängde på meg, precis som nått

'katten släpat in'  :confused:!

 

själva kan dom dra in massa torkade blommer o 'gud vet vad' o säger att det er 'pent'

 

men jag tycker att en liten sådan semi-diesel fint iordninggjord o upp-putsad skulle bli

en veldi fin prydnad i ett båt-hem!

Helt enig!

Men man må jo starte den en gang i blandt også, det er kanskje ikke like populært :cryin:

Motoren min står på jobben foreløbig og sjefen syns den burde stå på spiserommet når den var ferdig :smash:

 

Men jeg kunne tenkt meg og sette den i en liten snekke (18-22 fot) i tillegg vil jeg også ha mulighet for seil!

Link to post
Share on other sites

jag har många ideer, bla o fixa iordning en sådan gammel motor, jag tycker att dom er så fina

så att man skulle kunna haft dom stående inne i vardagsrummet som prydnad !

 

jag nämde detta vid ett tilfelle för min 'ex-fru', hun bare blängde på meg, precis som nått

'katten släpat in'  :confused:!

 

själva kan dom dra in massa torkade blommer o 'gud vet vad' o säger att det er 'pent'

 

men jag tycker att en liten sådan semi-diesel fint iordninggjord o upp-putsad skulle bli

en veldi fin prydnad i ett båt-hem!

Så sant som det er sagt, men dessverre har min sambo også det problemet. Hun ser heller ikke noe poeng i å drasse en gammel jernklump inn i huset....dessverre. og jeg har forsøkt å overtale henne flere ganger.

 

:cryin:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

Så sant som det er sagt, men dessverre har min sambo også det problemet. Hun ser heller ikke noe poeng i å drasse en gammel jernklump inn i huset....dessverre. og jeg har forsøkt å overtale henne flere ganger.

 

:confused:

har ny tjej sedan några år tilbaks, har ikke tatt opp den her ide'n enn med en prydnad i

vardagsrummet !   Man kan säga att det fortfarande er på 'strategi-stadiet' !

möjligt man kan få igenom 'prosjektet' i samband med något annat som

måste göras enligt henne, typ byta kjökken-luckor (vet ej vad det heter på norsk!)

eller ny soffa !

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...