Polarn Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Skulle det ikke være et nyhetsinnslag eller en dokumentar eller no om deg i dag? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
larss Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article799904.ece Har vist fått litt problemer på sin ferd. Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Da har jeg donert. Oppfordrer alle leserne her til å gjøre det samme. Hvis 300 personer donerer 100,- hver er han i mål med både mast og motorreparasjon. Markus: Hvis du ikke får inn nok penger til dette kan du ta min donasjon og gå på BAR. Så får du i allefall litt trøst oppi det hele. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
SamH Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Jeg har sendt en hundrings, det kan mange fler gjøre Denne linken er fungerende pt: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=E5EFN6G3M6RVN Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Da har jeg bidratt med mitt. SamH sin link virket. Sitér dette innlegget Link to post
chrisso Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Kan du holde oss informert om hvor mye du får inn. Bidrar gjerne med litt til hvis du nærmer deg det du trenger Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 har satt inn noen kroner nå,håper det hjelper Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Hei Markus, da har jeg donert en 500-lapp så da håper jeg du bidrar med noen fine blogginnlegg tilbake. Får ellers sende en oppfordring til rikingane på forumet om å bidra med tilsvarende, enten en selger trådkurver eller reviderer regnskap. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Tar oppfordringen GeirKS. Blir det ikke mast, drikk det opp! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Morro at folk hopper i det å lever ut drømmene sine,skulle ønske det var meg som kunne seile verden rundt men.Hjelper vel kansje lite med en ny mast ,når motoren har tatt kvelden også eller ? Er vel ikke no å satse på videre seilas uten motor ,men det veit jo ikke jeg noe om bare lurte .Klart vi kan støtte op litt her ,når det blir gjort på denne måten.Noen småkroner fra halve forumet,så har han vel både mast å motor Lykke til videre på turen ,følger med på tryneboka Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
chrisso Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Slenger noen hundrelapper til i potten. Oppfordrer flere til å bidra. Har selv vært på tur og vet hva å du kan gå glipp av. Ikke gi opp! Denne linken virker nå. https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=E5EFN6G3M6RVN Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Da er det donert litt herfra også, skulle det ikke bidra til videre tur så kan du sikkert bruke pengene på fanteri når du kommer hjem Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Siste; Masten tatt ned i dag, reparasjonsfolka mener de kan fikse den med innvendig/utvendig forsterking, kan få den tilbake innen månedsslutt. Det må da finnes noen her som kan ta hele den 'store' regninga? :-) Heder og ære loves! PAYPAL-konto: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=E5EFN6G3M6RVN Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Nonsense Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Jeg er nå en fattiglus. Men har sendt en liten slant. Håper du kommer deg videre! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Er på jobb, men betaler inn 500 i morgen og anbefaler flere av dere andre til å gjøre det samme! Med tanke på alt det dillet dere kjøper til båten så har dere jaggumeg råd til det. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ingar Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 har ryddet opp i tråden, alle Paypal linker skal nå være i orden. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Yes bidratt med litt, god tur vidre. Sitér dette innlegget Link to post
Trond mjøs Svart 14.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Kan ikke en moderator lime tråden på førstesiden? Trond Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 har ryddet opp i tråden, alle Paypal linker skal nå være i orden. ----og fjernet info om bankkonto jeg la ut... For de som ikke liker Paypal og vil gjøre det enklere i nettbank, så er kontonummeret hans: 3060 19 85183 - Markus Ingebretsen. Snakket med ham tidligere i kveld, virker som han er blitt ekstra motivert av all sympati og støtteerklæringer til å fortsette sitt prosjekt :-) Han trenger litt kroner for å få reparert både mast og motor, men holder vi ham på sjøen, så kan vi se frem til flere interessante blogginnlegg (..og en dokumentar..) fra denne friskusen! Mvh Magne -sympatisør og fjernhjelper... Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
SVG Seiler Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Har satt inn et lite bidra. Håper på flere fine reisebrev for andre drømmere som er for feige (foreløpig) til å ta det store steget. S. Sitér dette innlegget Link to post
produsentpetter Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Hei sjøulker Vi er i utviklingsfasen med å lage dokumentarfilm om Markus og turen hans. Det er veldig synd om dette går i vasken nå. Vær med å bidra til at han kan dra videre så vi kan fortsatt lage film om han. Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Markus egne ord i sin midlertidige blogg: http://ulketur.com/ Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Grunna Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Ikke vent og se - gi et bidrag nå. Dumt hvis folk venter for å se hvor mye som mangler, mens Markus venter for å se om det blir nok innen neste mandag. Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
SIR DAY Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 *plonk* - løfter denne opp! Magne - sympatisør og fjernhjelper Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
frankD Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 250 kroner fra meg også. Sitér dette innlegget Menja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.